מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

HELP ME HELP ME HELP ME

החזרות והחלפות של משקפיים לא אופטיים ואביזרים נלווים

החלפת והחזרת משקפי שמש לא אופטיים או מסגרות של משקפי ראייה תעשה בתוך 14 ימים בכל אחד מסניפי קרולינה למקה (למעט חנויות פטורות ממס/שדות תעופה, חנויות הרשת באילת ו/או סניפי עודפים), בכפוף לתנאים והוראות מדיניות ביטול עסקה והחלפות שבאתר.

אזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש, רשאים לבטל עסקה בתוך 4 חודשים, בכפוף לתנאים כמפורט במדיניות ביטול עסקה והחלפות באתר .

כהטבה ללקוחות, נכון למועד זה, בהחזרים מעל 199 ₪, נשלח שליח מטעמנו, על חשבוננו, למבטלים בתוך 2 ימי עסקים מקבלת המוצר.

לקוח שלא מתאפשר לו להחזיר בעצמו את המוצר והוא מעדיף לשלם בנפרד על שירות שליחויות, החברה תאשר להחזיר את המוצר באמצעות שירות שליחויות, בתעריף מוזל, בהתאם למדיניות משלוחים המפורטת באתר, כפי שתהיה באותה עת.

החזרות של משקפיים אופטיים

חוק הגנת הצרכן אינו מקנה זכות לביטול עסקה לרכישת משקפיים אופטיים שיוצרו בהתאם לנתוני מרשם. על אף האמור החברה תאפשר, לפנים משורת הדין, ביטול עסקה לרכישת משקפי ראייה עם עדשות מרשם (ובלבד שאלו הורכבו על ידי החברה בלבד, ולא גורם אחר כלשהו), בהתאם לשיקול דעת החברה בלבד, במקרים המפורטים במדיניות ביטול עסקה והחלפות שבאתר בלבד.

במקרה של החזרת משקפיים אופטיים, הנכם מתבקשים לפנות לשירות הלקוחות של החברה, לקבלת הנחיות ואישור לביצוע ההחזרה (שתיעשה לאחד מסניפי החברה, למעט מתחמים פטורים ממס, סניפי עודפים חנויות הרשת באילת (בשל מגבלות חוק מע"מ)).


להפעלת שירות החזרות חינם באמצעות שליח יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו במייל : carolinaforyou@carolinalemke.com או בטלפון *6882 ולעדכן אותם בכוונתכם על מנת שאלו יוכלו לתאם לכם שליח.

לקבלת מידע מלא בדבר החזרת מוצרים שנרכשו באתר הסחר והחלפתם, יש לעיין במדיניות ביטול עסקה, החזרות, החלפות ואחריות בגין מוצרים שנרכשו באתר הסחר, וכן מענה לשאלות בענין זה בעמוד "שאלות ותשובות" באתר החברה.