מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

HELP ME HELP ME HELP ME

QUESTION&ANSWER


שאלות ותשובות

איך לבצע הזמנה באתר?

יש כמה אפשרויות לביצוע הזמנה
התחברו בקלות לפרופיל האישי שלכם דרך כפתור ההתחברות LOGIN בפינה השמאלית .
הירשמו כמשתמש חדש בתהליך רישום מזורז, או בצעו רכישה כ"אורח"
שוטטו באתר, בחרו את המשקפיים המבוקשים והוסיפו אותם בלחיצה לעגלת הקניות. בסיום עברו לקופה, בחרו את שיטת התשלום הנוחה לכם ו... החבילה בדרך.
אנחנו כמובן נעדכן באמצעות המייל כאשר ההזמנה יוצאת וכיצד ליצור אתנו קשר מנקודה זו ואילך.

איפה ההזמנה שלי?

תוכלו לבצע מעקב אחר המשלוח באתר תפוז.
שאלות לעניין המשלוח והגעת השליח אנא הפנו לתפוז שליחויות בטלפון 1700-559-990.
השליחות הינה באחריות חברת השליחויות וכפופה לתנאי חברת השליחויות.

כיצד ניתן לעדכן פרטי הזמנה, פרטי משלוח או לבטל הזמנה?

לאחר שההזמנה נקלטה אנו עושים את מלוא המאמצים כדי לספק לכם אותה במהירות.
לכן, כל שינוי בהזמנה או בפרטי הכתובת למשלוח צריך לעבור דרך שירות הלקוחות שלנו
בכתובת מייל :
carolinaforyou@carolinalemke.com או באמצעות צ'אט אונליין באתר בין השעות 9:00 – 16:00.
או בחשבון הווטאסאפ לחצו כאן לשליחת הודעה
שימו לב! שינוי בפרטי המשלוח יכול להתבצע רק בטרם יצאה ההזמנה מהמחסנים.
שינויים כלליים בפרטים האישיים כגון עדכון כתובת או אמצעי תשלום, תוכלו לעדכן מתי שתרצו דרך התחברות לחשבון הלקוח ובחירה בעריכת פריטי לקוח.

מהם אמצעי התשלום באתר?

לרשותכם 2 אופציות לתשלום : כרטיס אשראי וחשבון Paypal
לא ניתן להשתמש בכרטיסי אשראי נטענים בכרטיס דיירקט או בכרטיס גיפט קארד באתר.
ניתן לחלק את הסכום לתשלומים לפי התנאים הבאים:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ₪
עד 4 תשלומים בקנייה מעל 400 ₪
עד 5 תשלומים בקנייה מעל 500 ₪
עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ₪
עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1600 ₪

האם האתר מאובטח?

כדי שתוכלו ליהנות מראש שקט, הקנייה באתר מאובטחת באמצעות פרוטוקול SSL ובתקני האבטחה המחמירים ביותר.
כל התקשורת המופיעה בדפדפן שלכם מוצפנת ולא ניתן לפענח את המידע המועבר על גבי הרשת.
כמו כן, תוכלו לרכוש באתר גם באמצעות חשבון ה-PAYPAL המאובטח שלכם.

מה זמני האספקה?

ברכישת משקפי שמש (שאינם אופטיים) - זמן האספקה הינו עד 6 ימי עסקים מרגע קבלת החשבונית במייל , ייתכנו עיכובים עקב המצב .ובלבד שההזמנה אושרה והושלמה עד השעה 12:00 בצהריים.
משקפי ראיה - לרבות משקפי שמש אופטיים, בתוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת האישור בדבר השלמת העסקה,
הזמנות שתתבצענה לאחר השעה 12 בצהריים: מועד האספקה יחל להיספר מיום העסקים הבא (לדוגמא: הזמנה שתתבצע ביום א' בשעה 11:00 תסופק עד לסוף יום ג'. הזמנה שתתבצע ביום ה' בשעה 11:00 תסופק עד לסוף יום ב' בשבוע הבא. הזמנה שהתבצעה ביום ה' בשעה 13:00 תחשב כהזמנה שנכנסה ביום א' לפני השעה 12:00 ולכן תסופק עד לסוף יום ג').
שימו לב כי בזמני מבצע ובזמנים לא שגרתיים זמני האספקה באתר עשויים להשתנות כמו גם עלות המשלוח. יש להתעדכן בעמוד משלוחים והחזרות לגבי זמני אספקה ועלויות השילוח.

האם ניתן לבטל הזמנה באתר?

מעולם לא היה קל יותר להחזיר מוצר.

מוצר שאינו משקפיים אופטיים: ניתן לבטל עסקה ולהחזיר תוך 14 ימים בכל אחד מהסניפים שלנו למעט סניפי עודפים, חנויות הרשת באילת ו/או מתחמים פטורים ממס/שדות תעופה – בתנאים המפורטים ובהרחבה במדיניות ביטול עסקה, והחלפות שבאתר .

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאים לבטל עסקה בתוך 4 חודשים, בכפוף לתנאים כמפורט במדיניות ביטול עסקה והחלפות בגין מוצרים שנרכשו באתר הסחר .

משקפיים אופטיים: ניתן להחזיר מטעמי אי הסתגלות, לפי שיקול דעת החברה ובתנאים המפורטים במדיניות ביטול עסקה, והחלפות שבאתר.
לפרטים נוספים ראה בשאלה הבאה. 

לקוח שלא מתאפשר לו להחזיר בעצמו את המוצר לאחת מחנויות הרשת כאמור והוא מעדיף לשלם בנפרד על שרות שליחויות, אנו נאשר להחזיר את המוצר באמצעות שירות שליחויות, בתעריף מוזל, בהתאם למדיניות המשלוחים המפורטת באתר, כפי שתהיה באותה עת.

כהטבה ללקוחותינו, נכון למועד זה, בהחזרים מעל 199 ₪, אנו נשלח אליכם שליח בחינם, על חשבוננו, בתנאי שאתם תעדכנו אותנו בטווח של 2 ימי עסקים מקבלת המוצר.
לתיאום מועד השליח ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל: carolinaforyou@carolinalemke.com או בטלפון *6882 בין השעות 9:00 – 17:00
או בחשבון הWHATSAPP שלנו .

החזרת מוצרים במבצע כמותי או הצעות מכר כמותיות: מוצר שנרכש בתנאי מכירה מסוימים יוחזר באותם תנאים. לדוגמא - במכירות בהן ההנחה מותנית ברכישת 2 פריטים גם יחד, כמו פריט שני ב- 50% הנחה, ביטול העסקה, ההחזר הכספי או הזיכוי, לפי הענין, יהיו מותנים בהחזרת שני המוצרים גם יחד. אם בכל זאת תרצו להחזיר זוג משקפיים אחד בלבד - הזיכוי או ההחזר הכספי בגינם, יהיה בניכוי השווי המלא, לפני ההנחה, של המוצר שנותר בידיכם.
למידע המלא בנוגע ביטול עסקה ניתן לקרוא במדיניות החברה בנוגע לביטול עסקה, החזרות, החלפות ואחריות בגין מוצרים שנרכשו באתר הסחר ובתקנון אתר הסחר

אני יכול לקבל החזר כספי על משקפי ראייה?

חוק הגנת הצרכן אינו מקנה זכות לביטול עסקה לרכישת משקפים אופטיים שיוצרו בהתאם לנתוני מרשם.
על אף האמור החברה תאפשר, לפנים משורת הדין, ביטול עסקה לרכישת משקפיי ראייה עם עדשות מרשם (ובלבד שאלו הורכבו על ידי קרולינה למקה בלבד, ולא גורם אחר כלשהו), בהתאם לשיקול דעת החברה בלבד, במקרים הבאים:

א. ביטול ללא כל עלות, מכל סיבה, בתוך 3 ימי עסקים ממועד עשיית העסקה, ובלבד שייצור המשקפיים טרם החל (לתשומת הלב - לרוב הייצור הוא מידי וביטול לא יהא אפשרי).

ב. ביטול בשל אי הסתגלות, בתוך 30 ימים מקבלת המשקפיים, וזאת אך ורק מטעמים של חוסר הסתגלות למשקפיים, בתנאי שהמשקפיים יוחזרו, כשהם תקינים ושלמים, בכפוף להוראות מדיניות ביטול עסקה, תקנון אתר הסחר ותקנון האופטיקה. חוסר הסתגלות כאמור ייבחן וייקבע על פי קריטריונים שייקבעו על ידי החברה בלבד, על פי שיקול דעתה המקצועי והבלעדי, ובכפוף לשיתוף פעולה מצד הלקוח בניסיון להתאמה מחודשת של משקפיים ו/או בדיקת אופטומטריסט במידת הצורך. ביטול עסקה בשל חוסר הסתגלות בתנאים דלעיל – יכול ויותנה בתשלום עלויות ייצור העדשות לפי מחירון החברה ושיקול דעתה הבלעדי.

בכל בקשה להחזרת משקפיים אופטיים אנא פנו לשירות הלקוחות של החברה, לפי הפרטים במדיניות ביטול עסקה, והחלפות המפורסמת באתר, לקבלת הנחיות ואישור לביצוע ההחזרה.
במייל : carolinaforyou@carolinalemke.com או בטלפון*6882 

האם יש אחריות על המשקפיים?

כמובן! לקוחות קרולינה למקה נהנים מאחריות לשנה בגין פגם בייצור על כל דגמי המשקפיים (שמש ואופטיקה), בכפוף להצגת חשבונית רכישה או כל הוכחת רכישה אחרת, ובלבד שהמוצר הפגום הוחזר מיד עם גילוי הפגם ובכפוף לסייגים כמפורט במדיניות ביטול עסקה, החזרות, החלפות ואחריות בגין מוצרים שנרכשו באתר הסחר.
"פגם בייצור" אינו כולל:
א. שריטות ו/או סדקים ו/או שברים בעדשות.
ב. שבר ו/או סדק במסגרת המשקפיים ו/או התעקמות של המסגרת.
ג. כל נזק שהתהווה כתוצאה משימוש לא נכון ו/או רשלני במשקפיים, לרבות שימוש בניגוד להוראות השימוש המפורטות להלן.
ד. פגם באיזה מחלקי המשקפיים אשר נרכש מגורם אחר שאינו החברה (לרבות משקפיים שהותקנו בהם עדשות של יצרן אחר) האחריות לא תחול על משקפיים אשר תוקנו בעבר בידי גורם אחר, שאינו החברה.

במקרה של פגם הנכלל תחת האחריות, יוחלף המוצר או יתוקן, לשיקול דעת החברה.
בהעדר מוצר זהה במלאי, תקבלו שובר זיכוי או מוצר חליפי שווה ערך לבחירתכם.
אחריות החברה מוגבלת לערך המוצר (קרי לסכום ששולם עבורו על ידי הלקוח בפועל) ולמשך תקופת האחריות בלבד.