עזרה

 

ico

תנאי משלוח

משלוח עם שליח עד הבית חינם ! עם ביצוע הזמנה תקבלו מייל המעדכן אתכם כי ההזמנה נקלטה, ולאחר שההזמנה תושלם ואמצעי התשלום יחויב, תקבלו מייל נוסף עם חשבונית ואישור על השלמת העסקה.מרגע קבלת מייל החשבונית תוכלו לבצע מעקב אחר המשלוח אתר תפוז.שימו לב כי בימים אלו, אין ביכולתינו להתחייב על זמני אספקה, אך אנו עושים את המקסימום כדי לספק לכם את המשלוח עד 14 ימי עסקים (בפועל כנראה שתקבלו את המשלוח הרבה לפני). חברת השליחויות תיצור אתכם קשר לתאום אספקת החבילה, שאלות לעניין המשלוח והגעת השליח אנא הפנו לתפוז שליחויות בטלפון : 1700-559-990.

 
ico
החלפות והחזרות של משקפייים ללא עבודת אופטיקה
ניתן להחליף משקפי שמש לא אופטיים או מסגרות של משקפי ראיה באמצעות הסניפים בלבד, ובכפוף להשבת הפריט בתוך 21 ימים מקבלתו או 14 ימים מרגע חזרה לשגרה ופתיחת כל נקודות המכירה, בכפוף לכל יתר הוראות התקנון לענין החלפות. במקרים בהם קיים מבצע "בלעדי באתר " החלפה תיגרור ביטול עסקה וחיוב מחדש עפ"י התמחור בסניפים.שירות ההחזרות חינם באמצעות שליח, של החברה, יינתן למבטלים בתוך 2 ימי עסקים ממועד אספקת הפריט ורק בעסקאות בסכום מעל 150 ש"ח. החזרת פריט עם חלוף 2 ימי עסקים באמצעות שליח כאמור תיעשה בעלות של 10 ₪ שינוכו מסכום ההחזר.  

החלפות והחזרות של משקפיים אופטיים 
חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן אינם מקנים זכות לביטול עסקה לרכישת משקפים אופטיים שיוצרו בהתאם לנתוני מרשם. על אף האמור החברה תאפשר, לפנים משורת הדין החזרה של משקפיים אופטיים שהורכבו בהם עדשות מרשם (ובלבד שאלו הורכבו על ידי החברה בלבד, ולא גורם אחר כלשהו),תוך 2 ימי עסקים - חינם, מכל סיבה שהיא,ולאחר 30 יום רק במקרים של חוסר הסתגלות אשר ייבחנו על פי קריטריונים שיקבעו על ידי החברה,על פי שיקול דעתה המקצועי ובחיוב סמלי של 10 ש"ח שינוכו מסכום ההחזר.
להפעלת שירות החזרות באמצעות שליח יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו במייל : [email protected] 
או בטלפון 1700-550-077 ולעדכן אותם בכוונתכם על מנת שאלו יוכלו לתאם לכם שליח.