Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

HELP ME HELP ME HELP ME

איך לבצע הזמנה באתר?
התחברו בקלות לפרופיל האישי שלכם דרך כפתור ההתחברות LOGIN בפינה השמאלית . תוכלו גם להיכנס כ"אורח", בתהליך רישום מזורז בתהליך הרכישה. לאחר מכן- צאו לשופינג! שוטטו באתר, בחרו את המשקפיים המבוקשים והוסיפו אותם בלחיצה לעגלת הקניות. בסיום עברו לקופה, בחרו את שיטת התשלום הנוחה לכם ו... החבילה בדרך.
אנחנו כמובן נעדכן באמצעות המייל כאשר ההזמנה יוצאת וכיצד ליצור אתנו קשר מנקודה זו ואילך.
כיצד ניתן לעדכן פרטי הזמנה, פרטי משלוח או לבטל הזמנה?
לאחר שההזמנה נקלטה אנו עושים את מלוא המאמצים כדי לספק לכם אותה במהירות. לכן, כל שינוי בהזמנה או בפרטי הכתובת למשלוח צריך לעבור דרך שירות הלקוחות שלנו בכתובת מייל :[email protected] או באמצעות צ'אט אונליין באתר בין השעות 9:00 – 16:00.
שימו לב! שינוי בפרטי המשלוח יכול להתבצע רק בטרם יצאה ההזמנה מהמחסנים. שינויים כלליים בפרטים האישיים כגון עדכון כתובת או אמצעי תשלום, תוכלו לעדכן מתי שתרצו דרך התחברות לחשבון הלקוח ובחירה בעריכת פריטי לקוח.
מהם אמצעי התשלום באתר?
לרשותכם 2 אופציות לתשלום : כרטיס אשראי וחשבון Paypal
לא ניתן להשתמש בכרטיסי אשראי נטענים בכרטיס דיירקט או בכרטיס גיפט קארד באתר.
ניתן לחלק את הסכום לתשלומים לפי התנאים הבאים:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ₪
עד 4 תשלומים בקנייה מעל 400 ₪
עד 5 תשלומים בקנייה מעל 500 ₪
עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ₪
עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1600 ₪
האם הקנייה באתר מאובטחת?
כדי שתוכלו ליהנות מראש שקט, הקנייה באתר מאובטחת באמצעות פרוטוקול SSL ובתקני האבטחה המחמירים ביותר.
כל התקשורת המופיעה בדפדפן שלכם מוצפנת ולא ניתן לפענח את המידע המועבר על גבי הרשת.
כמו כן, תוכלו לרכוש באתר גם באמצעות חשבון ה-PAYPAL המאובטח שלכם.
כיצד ניתן לדעת אם כרטיס האשראי חויב ואם ההזמנה נקלטה במערכת?
לאחר ביצוע ההזמנה תועברו ל"דף תודה" שמברך אתכם על ביצוע ההזמנה.
במקביל, ישלח מייל עם פרטי ההזמנה. במידה והמייל לא הגיע, אנא בדקו את תיקיית הספאם.
תוכלו גם להיכנס לפרופיל האישי ולצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם.
מתי אני עתיד לקבל את המשקפיים החדשים לאחר ביצוע ההזמנה?
ברכישת משקפי שמש (שאינם אופטיים) זמן האספקה הינו עד 4 ימי עסקים מרגע קבלת החשבונית במייל. ברכישת משקפי ראייה או שמש אופטיים אנו נספק אליכם את ההזמנה עד 14 ימי עסקים. בהזמנה משולבת (שמש אופטיקה) ימי האספקה בהתאם למוצר האופטיקה.
שימו לב כי בזמני מבצע ובזמנים לא שגרתיים זמני האספקה באתר עשויים להשתנות כמו גם עלות המשלוח. יש להתעדכן בעמוד משלוחים והחזרות לגבי זמני אספקה ועלויות השילוח.
כיצד אוכל להחליף או להחזיר פריט שנקנה מהאתר?
אנחנו בטוחים שתאהבו את הפריטים שנשלחו אליכם, אך בכל מקרה שלא, הפכנו את ההחלפה וההחזרה לפשוטים וקלים יותר מתמיד.אנו מאפשרים לכם להחליף מוצר או להחזיר אותו בחינם (ללא כל עמלה או חיוב) עד 21 יום מביצוע ההזמנה!
במידה ואתם מעוניינים להחליף פריט, פשוט גשו לאחד מ- 70 הסניפים בתפוצה ארצית העומדים לרשותכם, בצירוף חשבונית העסקה ובצעו את ההחלפה בקלות ובנוחות.
שימו לב! עפ"י חוק לא תתאפשר החלפה או החזרה של פריטים שנקנו באתר בסניפי אילת ונתב"ג.
רוצים להחזיר מוצר ולקבל זיכוי כספי?
מעולם לא היה קל יותר להחזיר מוצר. אנו נשלח אליכם שליח בחינם, על חשבוננו, בתנאי שאתם תעדכנו אותנו בטווח של 48 שעות מקבלת המוצר.
לתיאום מועד השליח ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל : [email protected] או באמצעות צ'אט אונליין באתר בין השעות 9:00 – 16:00
לא הספקתם לתאם שליח בטווח ה- 48 שעות- אין בעיה!
לרשותכם 21 יום מרגע ביצוע הזמנה בהם תוכלו לגשת לאחד מ- 70 הסניפים בתפוצה ארצית העומדים לרשותכם ולהחזיר את המוצר שם. לאחר בדיקת המוצר ותקינותו, אנו נעדכן אתכם על ביצוע הזיכוי.
מידע חשוב לקראת החלפה/החזרה:
1. ההחזרה /ההחלפה תעשה בתנאי שהמשקפיים והמוצרים הנלווים להם יוחזרו באריזה המקורית בה נרכשו ומבלי שהוסרו ממנו כל סימן או מדבקה שהיו צמודים וכן, שלא נעשה בהם שימוש והם שלמים ותקינים.
2. משקפיים שנרכשו במבצע יזוכו על פי מחיר המבצע בלבד. במכירות בהן ההנחה מותנית ברכישת 2 פריטים גם יחד, כמו פריט שני ב- 50% הנחה, יהיו ההחזר הכספי או הזיכוי, מותנים בהחזרת שני המוצרים גם יחד. אם בכל זאת תרצו להחזיר זוג משקפיים אחד בלבד, ינוכה בעת החזרתו מלוא סכום ההנחה שניתנה בגין שני המוצרים.
3. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנקנה באתר בסניפי הרשת באילת ונתב"ג, בהתאם למגבלות המע"מ החלות לפי דין.
האם ניתן להחזיר משקפיים אופטיים ?
חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן אינם מקנים זכות לביטול עסקה לרכישת משקפים אופטיים שיוצרו בהתאם לנתוני מרשם. על אף האמור החברה תאפשר, לפנים משורת הדין החזרה של משקפיים אופטיים שהורכבו בהם עדשות מרשם (ובלבד שאלו הורכבו על ידי החברה בלבד, ולא גורם אחר כלשהו),תוך 2 ימי עסקים - חינם, מכל סיבה שהיא,ולאחר 30 יום רק במקרים של חוסר הסתגלות אשר ייבחנו על פי קריטריונים שיקבעו על ידי החברה,על פי שיקול דעתה המקצועי.להפעלת שירות החזרות באמצעות שליח יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו במייל : [email protected] או בטלפון*6882 לעדכן אותם בכוונתכם על מנת שאלו יוכלו לתאם לכם שליח.
האם ניתן לבצע ביטול עסקה?
ניתן לבטל עסקה והביטול מתבצע ללא חיוב. אם בחרתם לשלוח את המוצר חזרה באמצעות שליח, תוכלו לעשות זאת חינם בטווח של 48 שעות מרגע קבלת הפריט או בטווח של 21 יום מרגע ביצוע ההזמנה באחד מ- 70 הסניפים. ביטול העסקה יתבצע בסניף בעת החזרת המשקפיים, ולכל המאוחר בתוך 7 ימי עסקים (במקרה של החזרה עם שליח*) באותו האופן בו בוצע התשלום, כלומר זיכוי כרטיס האשראי או חשבון ה-Paypal דרכו שילמתם. כל אלו כמובן, בתנאי שהמוצר עומד בתנאים להחזרתו כפי שמופיעים בסעיף מעלה.
האם יש אחריות על המשקפיים?
כמובן! לקוחות Carolina |Lemke Berlin נהנים מאחריות לשנה בגין פגם בייצור על כל דגמי המשקפיים. במקרה של פגם הנכלל תחת האחריות, יוחלף המוצר או יתוקן, לשיקול דעת החברה. אם אין לנו מוצר זהה במלאי, תקבלו שובר זיכוי או מוצר חליפי שווה ערך לבחירתכם.

Close
Loading
Go back to %1